اس ام اس احساسی از دل تا قلم

اس ام اس احساسی از دل تا قلم

اس ام اس احساسی از دل تا قلم
بازدید : 2430

اس ام اس احساسی از دل تا قلم

«لحظه های بارانی»

من عاطفه ام مولود زمان های بسته ی سنگ...

عصرهای یخ زده ی دل تنگ...من دلم باران میخواهد...

اجازه میدهی آقا تمام نرگسی ها را بردارم و پا به پای جمعه های شقایق،های های بگریم؟

من هق هق روزگارم که در غروب انتظارت می سوزم....

جان به فدایت چرا نمی آیی؟

اس ام اس خونsms khoon

اس ام اس خونsms khoon

«خدایا...»

خدایا من آن بید خشکم که در دام بادم،

کمکم کن نلرزم...من آن  سنگ سختم که در کام سیلم..

کمکم کن نلغزم...زمانی فتادم مرا خوار دیدند،تو دستم را گرفتی،

دوباره بیا و کمک کن نترسم...کمک کن نیفتم...

که راز دل را فقط با تو گفتم...فقط با تو هستم...

اس ام اس خونsms khoon

اس ام اس خونsms khoon

«غم بزرگ»

غم بزرگی در چشمانم وجود دارد که رازی نهفته است.

رازی که کسی از آن خبر ندارد.انتظاری عمیق که

به تحقق نمیپیوندد.رفتنت آزارم میدهد.سال ها گذشته اما

انگار تازه از کنارم رفتی.من هنوز رفتنت را باور نمیکنم..شاید از رویاهایم به خاطر تو بگذرم،اما از تو نمیگذرم...

اس ام اس خونsms khoon

اس ام اس خونsms khoon

«رفتنت»

رفتنت همچون ضربات مکرر تبر بر پیکر درخت تکیده و پیر،شاخه های هراسان

روحم را لرزاند

اس ام اس خونsms khoon

اس ام اس خونsms khoon

«یک دوست...»

دلم نه عشق میخواهد نه دروغ های قشنگ،نه ادعا های بزرگ نه بزرگ های پر ادعا،

دلم یک فنجان قهوه  داغ میخواهد و یک دوست...

که بشود با او حرف زد و پشیمان نشد.

اس ام اس خونsms khoon

اس ام اس خونsms khoon

«عشق»

راستی برخی واژه ها مانند عشق خیلی وقت است

 که در گنجینه ی قدیمی دلم غبار گرفته و خاک می خورد.آخر با این همه دغدغه به کارم نمی آید.اصلا دیگر برایم ملموس نیست!

اس ام اس خونsms khoon

اس ام اس خونsms khoon

«ملک مطلق قلب های بی قرار»

چه بگویم؟اینکه عاشق و واله ی تو ام؟همه می دانند...

شاید هم نه!اطلاه چه ا همیتی دارد...همین که ماه و ستاره از نگاهم شیدایی را میخوانند

و قاب پنجر ی اتاق دلتنگی هایم را می داند مرا بس است...

هر شب با تو عاشقانه ها را وا می گویم...

چشمانم را میبندم...چه حس خوبی...

اینکه تو معبودی و من بنده!حس خوب دانستن آنکه هر جا باشم

تو در همین نزدیکی در کنارمی تا به وقت نیاز،نوازشگر دستانم باشی.

خدای خوبم ای مالک مطلق قلب های بی قراری،هیچ وقت تنهایم نگذار...

 

 

 

 
   

 

 

 

 

 

 

 

 

 


نویسنده :
تاریخ : جمعه 28 آذر 1393 ساعت : 12:2
مطالب مرتبط
    نظرات
    ahmad
    ahmad در تاریخ 1393/9/28/smskhoon و 12:40 گفته :
    لایک.حرف نداشت
    پاسخ:ممنون
    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه:

     کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید